Перейти до основного вмісту

21 листопада - Свято Собору Архистратига Михаїла та інших небесних безтілесних сил


"Ворожнечу війн, і єресі церковні, і всі підступи зруйнуйте, ангели, архангели, сили Божі, вашими молитвами й нас у спокою збережіть!".

У Свято Собору Архистратига Михаїла та інших небесних безтілесних сил дякуймо Богові за цих Його вірних посланців, які допомагають нам сповняти Божу волю і підтримують нас у нашій борні проти супротивних сил лукавого та його слуг.

Молімося за наших видимих земних Ангелів - Захисників Вітчизни, які закривають нас собою від лютого агресора.

Нехай спільними силами - небесними і земними - буде прогнаний диявол і його слуги з нашої землі! Нехай Господь благословить нас Своїм миром!

А нашим Іменинникам і Іменинницям від щирої душі бажаємо у щасті і здоров'ї, у мирі і посіщенні Святого Духа многая і благая літа!


Молитви 
до Святого Архистратига Михаїла в час війни

«О грiзний воєводо небесних сил, заступнику наш перед Престолом Владики Христа, мiцний охоронителю всiм людям i мудрий воїне, могутнiй воєводо небесного Царя! Помилуй мене грiшного, що потребую твого заступництва, збережи мене вiд усiх видимих i невидимих ворогiв, найбiльше ж — вiд жаху смертного та збентеження диявольського, i сподоби мене гiдно стати перед Творцем у час Його страшного i праведного Суду.

О всесвятий великий Михаїле Архистратиже, не вiдкинь мене грiшного, що молю про твою допомогу й заступництво i в цьому вiцi, i в майбутньому, але сподоби мене там разом з тобою славити Отця, i Сина, i Святого Духа на вiки вiкiв. Амiнь».









Джерела інформації:













Коментарі