Перейти до основного вмісту

Відбувся семінар щодо організації роботи психологічної служби на Львівщині та її активізація в умовах воєнного стану


За повідомленням 
«Відбулася нарада-семінар «Організація роботи психологічної служби в системі освіти Львівщини та її активізація в умовах воєнного стану».

Психологічна служба в системі освіти - важлива! Функціонал на кожному рівні, ієрархічна комунікація між інституціями – запорука успішності функціонування управлінської вертикалі психологічної служби в системі освіти Львівщини.

У Львівському професійному коледжі готельно-туристичного та ресторанного сервісу зібрались представники департаменту освіти і науки ЛОВА, практичні психологи, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів області.

Олег Паска, директор департаменту освіти і науки ЛОВА, представив досвід роботи психологічної служби в Ізраїлі.

Про стан і перспективи розвитку психологічної служби системи освіти Львівщини та про управлінську модель ПССО розказали Ігор Корнієнко, завідувач кафедри практичної психології ЛОІППО, та Олена Стадник, завідувачка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» ЛОІППО.

Спікери поділилися також практичним досвідом роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників та розповіли про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі.

На завершення для учасників семінару провели тренінг «Створення управлінської вертикалі психологічної служби з метою ефективного надання соціально-психологічної допомоги усім учасникам освітнього процесу».

Коментар головного спеціаліста відділу освіти, 
охорони здоров'я, культури, спорту 
та молоді Яворівської РВА 
Оксани Майхер:

«Запорукою розвитку психологічної служби в системі освіти та її активізації в сучасних умовах є тісна комунікація між усіма зацікавленими інституціями, відповідальне ставлення до функціональних обов'язків на кожному рівні та чітка модель управління. 

Дякуємо організаторам заходу за те,  що таке надважливе питання як психологічне здоров'я  учасників освітнього процесу піднімається на рівні управлінців освітою, в чиїх руках наявні відповідні важелі для налагодження успішного функціонування психологічної служби в системі освіти.»












Джерела інформації:















Коментарі