Перейти до основного вмісту


«ТАТО, МАМА, Я - ФУТБОЛЬНА СІМ'Я»: ВІДБУЛОСЯ РОДИННЕ СВЯТО ФУТБОЛУ ДО ДНЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ В М. НОВОЯВОРІВСЬКУ


Родинне свято футболу до дня Святого Миколая у м. Новояворівськ "Тато, мама, я - футбольна сім'я".

Асоціація футболу Яворівського району та ФЖК "Львів-Янтарочка" м. Новояворівськ за підтримки Новояворівської міської ради - голова Володимир Мацелюх , Яворівської РДА - голова Ярослав Коминський, Яворівської районної ради - голова Микола Романюк, Львівської асоціації футболу - голова Олександр Шевченко, ПФК "Львів" м.Львів - президент клубу Богдан Копитко, провели VІІ - соціальний фестиваль футболу "Тато, мама, я  - футбольна сім'я" серед команд дівчат 2011-2016 року народження та їхніх батьків.

У фестивалі прийняло участь 17 команд, усі учасники були нагороджені медалями, цінними подарунками та солодкими подарунками від Св. Миколая.



Більше фото - за посиланням















Джерела інформації:


















Коментарі