Марк Цукерберг змінив назву компанії Facebook на Meta, що відображає амбіції засновника побудовати метавсесвіт. Соцмережа та інші додатки збережуть свої назви.
Засновник Facebook Марк Цукерберг оголосив про ребрендинг компанії. Її назву змінено на Meta, що відображає план із розбудови метавсесвіту (віртуальної реальності з ефектом присутності). При цьому соціальна мережа Facebook, як і всі інші продукти компанії, збереже свою назву. Про це стало відомо під час щорічної конференції з віртуальної та доповненої реальності Facebook Connect 28 жовтня.
"Нині наш бренд настільки тісно пов'язаний з одним продуктом, що не може відображати все, що ми робимо сьогодні, не кажучи вже про майбутнє. Я сподіваюся, що згодом нас бачитимуть як компанію-метавсесвіт, і я хочу пов'язати нашу роботу та ідентичність з цією метою", - заявив Цукерберг. Він також представив новий логотип компанії.
Announcing @Meta — the Facebook company’s new name. Meta is helping to build the metaverse, a place where we’ll play and connect in 3D. Welcome to the next chapter of social connection. pic.twitter.com/ywSJPLsCoD
— Meta (@Meta) October 28, 2021
Коментарі
Дописати коментар