Перейти до основного вмісту


ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОДА: #МОЯ_ІСТОРІЯ_НЕЗАЛЕЖНОСТІ – МАРІЯ СТЕЦИК

#Моя_історія_Незалежності
до 30-ї річниці Незалежності України

Марія Стецик,
Наконечнянський ЗЗСО І-ІІ ступенів ім. Героя України Романа Сеника.

"Для мене незалежність - це в першу чергу свобода, право на власний вибір!

Це почуття індивідуальності, яке дає нам можливість висловлювати свою думку, вільно приймати власні рішення без зайвого втручання. 

Жити повноцінним життям, навчатися, займатися роботою - особистісно значущою, яка приносить задоволення, вдосконалювати навички, насолоджуватись і робити все можливе кожен день свого життя (фінансова незалежність).

Але незалежність несе за собою відповідальність! Усвідомлення того, що ти несеш відповідальність за свої дії, за наслідки твого вибору. Бо кожна людина вкорінена у своїй Батьківщині, у культурі та релігії, у місці де виріс, у цінностях, які їй вклали, у мові, якою розмовляє, та у своїй родині, сім'ї. 

Все це належить їй: моя батьківщина, моя мова, моя культура, моя релігія, мої цінності, моя сім'я.

А визнання свого коріння і усвідомлення цього, вміння взяти відповідальність за свої дії у суспільстві - передумова свободи і зрілості. І тільки та держава, в якій кожна людина буде свобідною і відповідальною, має право бути НЕЗАЛЕЖНОЮ І ПРОЦВІТАЮЧОЮ!"







Джерело інформації:
















Коментарі