Перейти до основного вмісту

 

«Я ЛЮБЛЮ СВОЮ КРАЇНУ, СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ, СВОЮ ВІТЧИЗНУ»


«Сьогодні ми завітали в Дім Згромадження сестер св. Дороти Дочок найсвятіших сердець Ісуса і Марії, де діє табір «Канікули з Богом» на правовий коктель «Я громадянин України і я знаю свої права», присвячений 25-ти річчю Конституції України - основного Закону нашої держави в якому закріплені права та обов'язки громадян.

В цьому заході взяла участь Ольга Коваль - головний спеціаліст відділу Новояворівського бюро правової допомоги, яка розповіла дітям про права і обов'язки, які вони повинні знати і розуміти, щоб гідно відчути себе патріотом України, її громадянином.

Активно та жваво дітвора відповідала на запитання вікторини «Я люблю свою державу».

Хочеться вірити, що кожен із нас зуміє з гідністю сказати «Я люблю свою країну, свій рідний край, свою Вітчизну», - Дитяча бібліотека міста Яворова.
























































Коментарі