Перейти до основного вмісту


«ПОШАНУ БАТЬКАМ Я СКЛАДАЮ І ПІСНЮ ЛЮБОВІ СПІВАЮ», «ВІНОЧОК ПРИВІТАНЬ І НАЙКРАЩИХ ПОБАЖАНЬ», «ЗІ СВЯТОМ СВЯТОЇ ТРІЙЦІ!»



У НД с. Пнікут спільно з бібліотекою, організовано свято «ПОШАНУ БАТЬКАМ Я СКЛАДАЮ І ПІСНЮ ЛЮБОВІ СПІВАЮ» до Дня батька.

Сьогодні незвичайний день. Ми зібралися на родинний захід, який присвячуємо дорогим людям - нашим татусям.

Бути хорошим батьком – найвідповідальніша і потрібна робота в житті чоловіка. 

Для доньки дуже важливо, щоб тато говорив їй яка вона гарна, яка чудова.

Для хлопчика важливо, щоб батько його підтримував, навчав, як має вести себе чоловік і надавав йому мудрі поради.

Батько є основою повноцінної сім’ї і має глибокий вплив та значення для дитини протягом її життя».








«Віночок привітань і найкращих побажань» до Дня Батька






Моє село, моя колиска,
Ти квітни, наче вишні цвіт.
До Господа моя молитва,
Жило, щоб ти багато літ.... так продовжили святкувати Зелені свята жителі села Санники під крилом талановитого режисера - Романії Остапівни Кміть.










Джерело інформації:


















Коментарі