Перейти до основного вмісту

 

СІМ'Я УСТАМИ ДІТЕЙ ЯВОРІВЩИНИ


15 травня у всьому світі відзначається Міжнародний день сім’ї.

У нашому світі з шаленим темпом життя, легко забути про тих, хто завжди поруч з нами.  Та ми повинні пам’ятати з сім’ї починається життя людини. 

Сім’я, увібравши в себе історичний досвід всіх попередніх поколінь, завжди була і залишається осередком збереження духовних і культурних традицій нації. Ці високі якості закладаються саме в сім’ї, де дитина отримує перші уроки любові до батька, матері, до своєї Батьківщини!

Щиро бажаємо Вам та всім Вашим рідним міцного здоров'я, щастя та непохитної твердості родинних стосунків, благополуччя, гармонії, батьківського щастя та синівської вдячності, єдності поглядів та теплоти людських сердець. 

Бережіть один одного, бо сім’я – це найголовніше!

Вашій увазі сім'я устами дітей Яворівщини - за посиланням.







Джерело інформації:
















Коментарі