Перейти до основного вмісту

 

ЮРІЙ ШПАК ПОДЯКУВАВ ЗА СПІЛЬНУ РОБОТУ


«Я, щиро вдячний голові Львівської ОДА Максиму Козицькому і Президентові України Володимиру Зеленському за надану мені честь працювати в колективі Яворівської РДА на посаді її очільника.

Також, я дякую колективу Яворівської РДА та особисто кожному її працівнику за високий професіоналізм і компетентність у вирішенні службових питань, коли чітко у встановлений термін фахово було прийнято рішення щодо виконання функцій Держави на місцевому рівні.

На даний час у зв’язку з запропонованою мені іншою посадою я подав заяву, на ім'я Президента України про моє звільнення із зайнятої посади.

З повагою Юрій Шпак», - зі словами подяки звернувся Юрій Шпак.


Нагадаємо, 20 січня 2021 року згідно з розпорядженням ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №10/2021-рп звільнили ШПАКА Юрія Анатолійовича з посади голови Яворівської районної державної адміністрації Львівської області згідно з поданою ним заявою.

Нагадаємо: відповідно розпорядження № 477/2020-рп глави держави 28.09.2020 р. Юрій Шпак був призначений головою Яворівської районної державної адміністрації.

Бажаємо успіху та нових звершень у подальшій праці!








Джерело інформації:

Коментарі