Перейти до основного вмісту


ВІТАЄМО! СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПИСЬМЕННИЦІ ДАРІ КОРНІЙ - 50!


Вітаємо! Сучасній українській письменниці Дарі Корній - 50!

Чудову людину, золоту письменницю України, мольфарку українського слова, королеву фентазі, лауреата Всеукраїнського літературного конкурсу “Коронація слова” щиро вітаємо з ювілеєм! Бажаємо творчого натхнення, незвичайних сюжетів, сміливих ідей, прекрасного здоров’я, великого числа шанувальників та особистого щастя в житті.

Дара Корній є однією з найвідоміших авторок українського фентезі. У своїх книгах вона переплітає прадавню українську міфологію, історію, психологію та культурологію.

Свою першу книгу " Гонихмарник" написала для одного читача, своїй донечці. Потім відправила рукопис на Всеукраїнський конкурс “Коронація слова” (це був 2010 рік) й отримала третю премію. Дара Корній — це літературний псевдонім. Справжнє ім’я — Мирослава Замойська. "...Коли мою книгу готували до друку, видавець зауважив, що прізвище Замойська надто шляхетне, помпезне. Таке аристократичне прізвище — і раптом якийсь “Гонихмарник”. Треба щось інше. Я швидко визначилася. Так як книгу я написала для дочки, вирішила взяти її ім’я. Але в сорок років бути Даринкою трохи смішно. Тому я стала Дарою. А Корній — це дівоче прізвище мами. Мій дідусь Петро Корній дуже багато зробив для мене, він формував мою внутрішню філософію. Від нього я отримала оті прадавні знання, які передавалися в роду з покоління в покоління. А від бабусі чула багато небилиць про відьом та чаклунів. Так що Корній — це моя данина роду."

За свою десятирічну кар'єру Дара Корній стала автором майже двох десятків книг. З 2013 року, практично щорічно, Дара випускає по дві книги на рік: «Зірка для тебе» і «Зворотний бік темряви» у 2013 році; «Зозулята зими» і «Щоденник мавки» в 2014; «Крила кольору хмар» і «Петрусь-химородник» у 2015; «Зворотний бік сутіні» і «Зворотний бік світів» в 2016; «Місячне насіння» і «Чарівні істоти українського міфу. Духи природи» у 2017; «Сузір'я Дів» в 2018 і «Місяцівна» в 2019. Крім цього її твори можна знайти в таких збірниках як: «Львів. Смаколики. Різдво» 2016 р., «Львів. Вишні. Дощі» 2017 року і «Поруч з тобою» 2018 року.

Твори письменниці є і у фондах нашої бібліотеки , багато читаються та полюбились нашими читачами. Хто ще не знайомий з її творчістю ласкаво просимо до Яворівської ЦРБ ім. Юрія Липи, книги авторки чекають на Вас.



































Джерело інформації:
Яворівська ЦРБ ім.Ю.Липи


















































Коментарі

  1. Мольфарку слова Дару Корній вітаємо з Днем народження усією бібліотечно-читацькою спільнотою і зичимо нехай здійсняться всі Ваші життєві плани, надії і мрії!

    #Дарі_Корній_50
    #Коронована_читачами

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар