Перейти до основного вмісту


01.09.2019 - 01.09.2020 - МИНАЄ ПЕРШИЙ РІК З ДНЯ СТВОРЕННЯ «КРАЮ МІЙ ЯВОРОВИЙ»



Краю мій Яворовий,
Земле моя калинова,
Ти мене зростила,
Ти мене навчила
Любити, цінувати,
Не втрачати
Те, що ти зроду дала. 
Ти просила!..
Тут моя сила,
Тут моя земля
Калинова,
Краю мій Яворовий!
Автор: Marichka - адміністратор (власник) «Краю мій Яворовий», діяльності якому сьогодні минає перший рік.

Чому саме 1-го вересня? Для мене ця дата як для вчителя за фахом ‍є початком певного нового періоду в житті. Хтось живе роком календарним, а хтось - навчальним. Створюючи даний Інтернет-ресурс, я мала на меті поширювати діяльність Яворівського району інформаційно; щоб це було без «гучних» заголовків, гострої полеміки на противагу когось/чогось. Підґрунтя для цього в мене просте: публікую власне й поширюю від інших, щоб про наш Яворівський район дізнавалися якомога більше, проте! з правильної сторони. Я - патріот свого рідного краю, Краю Яворового. ️ 

Тут кожен охочий може знайти інформацію, яка є публічною та доступною для всіх. Укінці публікацій завше вказано джерела інформації: офіційні сайти; література; публічні сторінки у Facebook; сторінки користувачів, налаштування конфіденційності яких дозволяє бачити матеріал публічно. Висвітлюючи кожну подію в різних галузях, зокрема, культура, освіта, медицина, спорт, соціальна сфера й багато іншого (тут список ну дууууже довгий), приходить розуміння того, що ми маємо ким/чим пишатись. Розвиток Яворівщини не стоїть на місці, впевнено рухається вперед. Результати цього варті уваги не лише поза межами району, області, а й України (статистика переглядів по країнах світу «Краю...» трішки нижче). Пам'ятаймо ️також про те, що закарбувала для нас історія нашого рідного краю; про наших земляків, чиї висловлювання ми розділяємо на цитати сьогодення. Звичайно, інколи хочеться опублікувати щось для гарного настрою чи спокою душі. 

Станом на 01.09.2020 (00:02):
  • 1 тис. 936 публікацій, 
  • 113 тис. 726 переглядів у 38 країнах світу, а саме:
  1. Австралія
  2. Азербайджан
  3. Бангладеш
  4. Бельґія
  5. Болгарія
  6. Велика Британія
  7. В'єтнам
  8. Греція
  9. Грузія 
  10. Данія
  11. Єгипет
  12. Ізраїль
  13. Індія
  14. Іран
  15. Іспанія
  16. Італія
  17. Канада
  18. Катар
  19. Кіпр
  20. Люксембург
  21. Молдова
  22. Нідерланди
  23. Німеччина
  24. Нова Зеландія
  25. Обʼєднані Арабські Емірати
  26. Польща
  27. Портуґалія
  28. Румунія
  29. Словаччина
  30. Сполучені Штати
  31. Туреччина
  32. Угорщина
  33. Україна
  34. Франція
  35. Хорватія
  36. Чехія
  37. Швеція
  38. Японія

З повагою до кожного читача -
адміністратор «Краю мій Яворовий»
























































Коментарі