Перейти до основного вмісту



ДО ДНЯ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ ЯВОРІВСЬКА МІСЬКА РАДА ОГОЛОШУЄ ФОТОКОНКУРС «Я ТА МОЯ УЛЮБЛЕНА КНИГА»


День захисту дітей і карантин – не час сумувати.

Яворівська міська рада оголошує фотоконкурс «Я ТА МОЯ УЛЮБЛЕНА КНИГА».

Взяти участь можуть діти до 18 років, які проживають у місті Яворів. На фото обов’язково має бути дитина зі своєю улюбленою книгою.

Умови конкурсу дуже прості:

Завантажте фото в коментарі під постом на сторінці Яворівської міської ради у Facebook (!), вказавши ім’я дитини та вік.

Зберіть найбільшу кількість лайків та отримайте свій приз в одній із чотирьох вікових категорій:
  • 2-6 років;
  • 7-10 років;
  • 11-14 років;
  • 15-18 років.

Надсилати свої фотографії ви можете до 5 червня. 

Переможців визначаємо 10 червня 2020 року за найбільшою кількістю лайків.

Бажаємо успіхів!!!!

PS. Надісланні роботи мають бути обов’язково підписані: ім’я та вік.















Джерело інформації:
















Коментарі