Перейти до основного вмісту


#ІСТОРИКО_ДУХОВНА_АКЦІЯ З НАЗВОЮ #ЛИПІВСЬКІ_ЧИТАННЯ - ДЕНЬ 16


День XVІ
Літери «Ю», «Я»

Як можна інакше дивитися на світ, як не з нутра власної нації?

Як образ берегів в імлі на морі, –
В одній хвилині з’явиться тобі
Твоє призначення і зміст.
То лиш приходить раз, але назавжди,
Не стерти образу цього тобі,
Ти не втечеш, дивись вперед – і знай:
Одно тобі зосталось – тільки жити з ним,
І сповнитися ним, воно – від Бога,
Якже ж не вчув призначення свого, –
Ти ще не жив, і ще не гідний вмерти.

Як можна інакше дивитися на світ, як не з нутра власної раси? Божеським законом є відчувати своє власне «Я», свою родину, цілий свій рід, – найвищим!




«Краю мій Яворовий» (Marichka M.):


Юр молитовно звів свої долоні,
В сильветках веж церковних біль завис,
Бо в місті пишному поломаний є кріс,
У місті Льва - забави вітрогонні... ("Львів")

❃❃❃

Ясмин вечірній неспркоєн.
І теж, як він, у далиніЯ бачу переблиски воєн,
Перекликання потайні
Боїв раптових, наче злива,
І так тривожно є, вродлива,.. ("Світлість")

❃❃❃

- Як дві перлини
В однім намисті,
Були ми, кохана!
Як пара квітівЗ одного віття,
Були ми, кохана!
Як сплетені руки
Людини в молитві,
Були ми, кохана! ("Троянда з Єрихону")

















Джерела інформації:
Краю мій Яворовий















Коментарі

  1. Яворівська ЦРБ ім.Ю.Липипʼятницю, 1 травня 2020 р. о 13:29:00 GMT+3

    #Юрій_Липа_120
    #Історико_духовна_акція
    #Липівські_читання_2020
    День 16
    Літери Ю, Я

    !!! Як я люблю людей...
    А що в них найлюбіше?
    Вітання усміхом людини до людини.
    А з усміху любов зростає часом, правда?

    !!! Я став молитися. Проміннями ясними
    Лице твоє заблисло. Ти сказав: «Борись!»

    !!! Як сонце в променях, що палить і тремтить,
    Як сонце в променях, іскристостях і громах,
    Благословен, що рвеш в надлюдську шир і помах,
    Благословен єси за кожен день і мить!

    !!! Я з дивним птахом на розмові
    Пізнав закони чарівні,
    Що ти є скрізь, що дише злотом
    Твого імення вся земля,
    І смужок рожі попід плотом,
    І марш оружний короля.

    ВідповістиВидалити
  2. #Юрій_Липа_120
    #Історико_духовна_акція
    #Липівські_читання_2020
    День 16
    Літери Ю, Я

    Як моря даль, - розгорненная праця
    І - Божий зір над тим.
    І раптом - буря,
    Що кине хвилі в берег той, що треба.
    Не знаєм більш нічого. Чуєш?
    Жди і молись.

    ***
    Як злотий дзвін монастиря,
    Співає пристраснеє літо,
    І неба синього зоря
    В мені захована укрито.
    В цвітучій мудрості доріг
    Мене сповили сонні міти
    Про дні, що йдуть, що я не встиг
    Ще, сміючися, покорити.

    ***
    Як залізнеє поле, крівавим засіяне цвітом,
    Ти дзвениш і даруєш привітом нас дужих і сильних,
    Ти печалью безвластя так будиш, і рвеш, і бадьориш!
    Із глибин давнини, що без меж і без міри донині,
    Наче крик соколиний палає нам трепет беззвучний,
    Се пороги, се - кручі, се - море кричить навздогінці.

    ***
    ... юрби вчинків, з'єднані у Світлі,
    Закаменіють, збліднуть, відійдуть,
    І врешті будеш ти із Світлом сам на сам,
    Чого був спрагнений ти все життя...
    Лишень, відходячи, зупиняться два вчинки,
    Найліпший і найгірший, озирнуться й скажуть:
    - Так, це була людина, - й відійдуть, обнявшись...



    ***
    Як блиск оголення, як пісенька в забаві,
    Як лінія двох тіл, що в'януть і брунькують,
    Як крики похотей, перекупок на ринку,
    Що простягають м'яса м'які і криваві.
    Любов - то завжди є нещастя.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар