Перейти до основного вмісту


#ІСТОРИКО_ДУХОВНА_АКЦІЯ З НАЗВОЮ #ЛИПІВСЬКІ_ЧИТАННЯ - ДЕНЬ 4


День IV
Літери «Е»,«Є», «Ж»

Єдина доцільна дорога для української одиниці до висловлення себе й розвою є лишень в українській духовності.

Єсть тільки довічна боротьба за власне «я» і «Я» моєї раси…

Життя людини — це боротьба, у якій необхідно напружити всі сили, які людина має! Обов'язок людини бути вільною, тобто людина повинна сама собі встановлювати дорогу і йти нею — приєднатися до того чи іншого початку світу. Тільки не можна їй зоставатися між цими початками. Бо є збіжжя і є бур'ян. Є поле і є пустир. Є залізо і є ржа — треба вибирати те чи інше, стати до боротьби на одному боці.




«Краю мій Яворовий» (Marichka M.):

...Є там також і спокійні хорунжі, що розвивають великі жовто-блакитні прапори на новесеньких соснових держалнах. А за цим усім слідкують очі з сусідніх вікон... ("Література")

❃❃❃

Жовті вітрила дмуться, сині помости гнуться. І пливуть рибарчики-молодчики, іскликаючись, веслами граючи, князя питаючи: - Чи не треба тобі, князю ... ("Цар-Дівиця")

❃❃❃

Жаден крик не пропав в порожнечі,
Жаден зойк - Україно - 
Ті слова зависли - предтечі,
Ті зачини - зариси Речі,
Що гряде невідмінно. ("Могила незнаного бійця")












Джерела інформації:
Краю мій Яворовий












Коментарі

  1. Яворівська ЦРБ ім.Ю.Липинеділю, 19 квітня 2020 р. о 15:32:00 GMT+3

    #Юрій_Липа_120
    #Історико_духовна_акція
    #Липівські_читання_2020
    День 4
    Літери Е, Є, Ж

    !!! Єсть тільки довічна боротьба за власне «я» і «Я» моєї раси…

    !!! Єдина доцільна дорога для української одиниці до висловлення себе й розвою є лишень в українській духовності.

    !!!Животвори наш людський вік.
    Нам твій наказ у серцях мати,
    З ним жити, йти і здобувати.
    Нехай Тобі пребудуть милі
    Діла, що дух наш сотворив,—
    Поля, простори, гори й хвилі
    Наповни міццю славних днів.
    Тобі в серцях вівтар ми ставим —
    Твій владний знак до слави славим.

    ВідповістиВидалити
  2. #Юрій_Липа_120
    #Історико_духовна_акція
    #Липівські_читання_2020
    День 4
    Літери Е, Є, Ж

    Єсть тільки довічна боротьба за власне «я» і «Я» моєї раси…

    ***
    ждали теж вони... куль?.. гасла? чи кинджала?..
    ... І сонце їм світило, мов крізь грати...

    ***
    Життя чи смерть, - а Ти пребудь в мені.

    ***
    ...жовкне, й гнеться дерево додолу.
    Ідеш задуманий в алеї душ людських
    і оглядаєш ці гримаси й вихиляси,
    бо ж то так рідко струнчиться і квітне
    душа, як дерево, очищена громами ...

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар