Перейти до основного вмісту


#ІСТОРИКО_ДУХОВНА_АКЦІЯ З НАЗВОЮ #ЛИПІВСЬКІ_ЧИТАННЯ - ДЕНЬ 12


День XI
Літери «Т», «У»

Там, де є українці, там завжди є мистецтво.

Тільки віра вища і чеснота в будові вирве душу з грища і правду - з крові.

Українські герої - це висловники туги і праці бага­тьох поколінь.




«Краю мій Яворовий» (Marichka M.):


Так, знаю я тебе, як ти себе не знаєш,
Так, брала я тебе на руки ще малого,
Дивилася на тебе, як ти ріс і бавивсь,
Як став мужчиною, став коло мене поруч,
Не гнівайся ж на мене, - я з тобою завжди,
Я так, як вітер свіжий, що довкола тебе,
Як та земля, що ходиш, і вода,що п’єш,
Як зорі, що, ти віриш тайно, є незрушні...

... І я була б слабіша, коли б ти не вірив. ("Жінка")

❃❃❃

Тесали ліс, залізо гнули в вимір
І терпеливо корабель лучили
Майстри віддавна... Майстром будь і ти. ("Комілітонові чорноморцеві")

❃❃❃

Усе відкинуть. Слухати лиш волі,
Що смерти тінь щодня в зусилля кличе,
Що гне у смерть, мов щоглу корабля.
Наповнені, напружені вітрила
Ось-ось зігнуть до спінености моря. ("Питання")

Усе ніщо на світі: бенкети веселі,
Уквітчана зрадлива гра любови
І здобуття прихильности людської. ("Епітафія")







Джерела інформації:
Краю мій Яворовий











Коментарі

  1. Яворівська ЦРБ ім.Ю.Липипонеділок, 27 квітня 2020 р. о 14:55:00 GMT+3

    #Юрій_Липа_120
    #Історико_духовна_акція
    #Липівські_читання_2020
    День 12
    Літери Т, У

    !!! Ти, серце, змучене коханням і журбою,
    Терпкими спогадами, буднями, що злі,
    В твоєму погляді ясніє тінь спокою
    Вогнем оновленої, княжої землі;...

    !!! ...Тесали ліс, залізо гнули в вимір
    І терпеливо корабель лучили
    Майстри віддавна... Майстром будь і ти.

    !!! Україно, рівнино жорстокого бою і слави,
    Мов надхненне знамено, сколихане в сонце, угору,
    Краю знаків зловісних і віщих, таємних і дивних,
    О, прокляття моє богорівне, прокляття простору!
    Ти у душах сумирних, як дим, як пожар, як нещастя,
    Як залізнеє поле, крівавим засіяне цвітом,
    Ти дзвениш і даруєш привітом нас дужих і сильних,
    Ти печалью безвластя так будиш, і рвеш, і бадьориш!
    Із глибин давнини, що без меж і без міри донині,
    Наче крик соколиний палає нам трепет беззвучний,
    Се пороги, се - кручі, се - море кричить навздогінці.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар