Перейти до основного вмісту


«ПАМ’ЯТАЙТЕ, ЩО ЛЮБОВ – ТО ОСНОВА ВСЬОГО У СВІТІ. БУДУЙМО ОАЗИ ЛЮБОВІ»  БЛАЖЕННІШИЙ ЛЮБОМИР


«Справді, важливо знати, що тебе люблять. Але що є любов? Любов – то робити добро ближньому, бажати добра ближньому, любити самим. Любити – це дуже гарна річ, але набагато важливіше є бути свідомим, що я є любленим. Ісус Христос сказав, яка найважливіша заповідь: любити Бога всіма силами і любити ближнього як самого себе. Коли я шаную себе як Божій твір, як Божу дитину, то я тим самим занаставлений шанувати кожну іншу людину в моїй державі, хто б вона не була. Бо вона так само, як і я, є Божа дитина. І тому любити ближнього як самого себе – то не є щось надзвичайне», – Блаженніший Любомир.

«Лише любов навертає серця і дарує спокій людськості, яка виглядає погублена і переможена силами зла», – Святий Іван Павло ІІ.

«Щастя там, де любов. А я так міркую, що де-де, а там знайдеться трохи щастя, де знайдеться трохи щирої любови», – Митрополит Андрей Шептицький.



Коментарі